Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a anunțat că se lucrează pentru rezolvarea problemelor apărute la Platforma Informatică din Asigurări de Sănătate (PIAS). Potrivit comunicatului emis de CNAS, începând de astăzi, vor putea fi acordate servicii medicale în regim off-line în situația în care cardul electronic de asigurări de sănătate nu funcționează. De asemenea, este menționat că transmiterea datelor către PIAS va fi făcută ulterior, atunci când platforma va fi funcțională.
Aceste anunțuri au fost făcute în contextul în care sistemul PIAS a întâmpinat probleme tehnice în ultima perioadă. Utilizatorii se plâng de faptul că nu pot accesa serviciile medicale în mod corespunzător, iar medicii se confruntă cu dificultăți în eliberarea rețetelor și a altor documente.
În comunicat, CNAS precizează că lucrează în colaborare cu Ministerul Sănătății și cu furnizorul platformei PIAS pentru a rezolva problemele cât mai rapid posibil. De asemenea, se asigură că se va monitoriza încontinuu funcționarea platformei și se vor face actualizări constante în vederea garantării unui serviciu eficient.
Aceste probleme tehnice au generat nemulțumiri la nivelul populației și au creat un blocaj în funcționarea sistemului de sănătate în perioada în care cardul electronic de asigurări de sănătate nu funcționa. CNAS și Ministerul Sănătății sunt acum în fața unei provocării mari, aceea de a acționa rapid pentru repararea sistemului și pentru prevenirea apariției unor astfel de probleme in viitor.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com